POMOC ZDALNA – JAK TO DZIAŁA?
Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.
By z niej skorzystać należy mieć stałe połączenie w trakcie trwania usługi oraz zastosować się do paru kroków.
- Pobrać plik stąd. Pobierając plik akceptujesz stawkę za połączenie w kwocie 100 złotego za każdą rozpoczętą godzinę.
- Uruchomić program, jeśli jest to wymagane nadać uprawienia administratora.
- Poczekać na połączenie technika.
PAMIĘTAJ!
PRZEZ CAŁY CZAS BĘDZIESZ WIDZIEĆ NA SWOIM EKRANIE WSZYSTKIE CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ NASZEGO PRACOWNIKA I MOŻESZ W KAŻDEJ CHWILI ZAKOŃCZYĆ POŁĄCZENIE ZDALNE Z TWOIM KOMPUTEREM.