biuro@net-an.pl 504 247 247

Pomoc zdalna

POMOC ZDALNA – JAK TO DZIAŁA?

Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.

By z niej skorzystać należy mieć stałe połączenie w trakcie trwania usługi oraz zastosować się do paru kroków.

  1. Pobrać plik stąd. Pobierając plik akceptujesz stawkę za połączenie w kwocie 100 złotego za każdą rozpoczętą godzinę.
  2. Uruchomić program, jeśli jest to wymagane nadać uprawienia administratora.
  3. Poczekać na połączenie technika.

PAMIĘTAJ!

PRZEZ CAŁY CZAS BĘDZIESZ WIDZIEĆ NA SWOIM EKRANIE WSZYSTKIE CZYNNOŚCI WYKONYWANE PRZEZ NASZEGO PRACOWNIKA I MOŻESZ W KAŻDEJ CHWILI ZAKOŃCZYĆ POŁĄCZENIE ZDALNE Z TWOIM KOMPUTEREM.