biuro@net-an.pl 504 247 247

ILUO

ILUO Biznes to nowoczesne oprogramowanie wspierające działalność małego i średniego przedsiębiorstwa w takich aspektach jak:

  • zarządzanie sprzedażą i zakupem
  • zarządzanie zamówieniami
  • wsparcie handlu internetowego
  • zarządzanie magazynami
  • zarządzanie relacjami z klientami i pracownikami
  • wsparcie procesów produkcyjnych (kompletacja)
  • archiwizacja wszystkich dokumentów firmy
  • współpraca z różnymi systemami finansowo-księgowymi dostępnymi na rynku
  • automatyczna konwersja danych ze starszych programów
  • i wiele innych (biblioteka modułów dodatkowych)

ILUO Biznes to system handlowy, program magazynowy, narzędzie ułatwiające zarządzanie firmą, z którym można zintegrować dowolny program księgowy*.  Oprogramowanie ILUO Biznes dostępne jest w wielu standardowych wariantach, aby optymalnie dostosować możliwości programu do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorcy. Wariant ILUO Biznes ULTIMA to program do firmy, który udostępnia pełnię możliwości wdrożeniowych i pozwala na perfekcyjne dostosowanie do potrzeb Twojego biznesu.

Wybrane, innowacyjne cechy aplikacji ILUO Biznes

  • Wiele trybów pracy – pojedynczy komputer, sieć lokalna, praca przez internet (chmura) z trybem OFFLINE
  • Inteligentna, globalna wyszukiwarka poleceń i danych (FindMe) – pozwala na szybki dostęp do poleceń systemu (np. „wystaw fakturę”) oraz danych w nim zgromadzonych (np. wyszukaj fakturę „FV9564”)
  • Funkcja autouzupełniania pól (FillMe) – szybkie wypełnianie formularzy
  • Możliwość pracy z wieloma dokumentami jednocześnie
  • Optymalna praca z ekranami o różnej rozdzielczości – zmiana wielkości czcionek
  • Obsługa pracy wielomonitorowej
  • Współpraca z różnymi systemami księgowymi – możesz łatwo dopasować się do potrzeb np. biura rachunkowego
  • Oznaczanie (etykietowanie) dowolnych informacji zgromadzonych w systemie (TagMe)
  • Ustawianie kompozycji interfejsu użytkownika („Skórki”)
  • Hierarchiczna struktura parametrów dodatkowych towarów i partii (PREMIUM, ULTIMA)
  • Biblioteka dodatkowych modułów, biblioteka załączników
  • Możliwość definiowania własnych raportów (PREMIUM, ULTIMA)
  • Innowacyjny moduł uprawnień użytkowników – kastomizacja stanowisk (PREMIUM, ULTIMA)
  • ILUO API (Application Programming Interface) pozwalający na łatwą wymianę danych (integrację) z innymi systemami
  • Moduł wdrożeniowy (ULTIMA) – pozwala na dostosowanie programu do potrzeb użytkownika na etapie wdrożenia (interfejs, wydruki, funkcje dodatkowe)
  • Wielojęzykowość
  • Wielozadaniowość  – optymalne wykorzystanie procesorów wielordzeniowych.

Tabela prezentuje zakres funkcjonalny każdego z wariantów:

Funkcjonalność

ILUO Biznes

START

KOMFORT

PREMIUM

ULTIMA

Katalog kontrahentów

+

+

+

+

Prosty katalog towarów, usług, produktów

+

     
Rozbudowany katalog towarów, usług, produktów  

+

+

+

Obsługa zamówień od odbiorców

+

+

+

+

Obsługa zamówień do dostawców  

+

+

+

Rozbudowany moduł obsługi zamówień od odbiorców i do dostawców    

+

+

Ewidencja faktur zakupu, korekt zakupu

+

+

+

+

Wystawianie faktur VAT, paragonów fiskalnych, korekt sprzedaży

+

+

+

+

Inne dokumenty zakupu (np.umowy kupna-sprzedaży), faktury VAT marża, komis, faktury RR (fundusze promocji  

+

+

+

Automatyczna kontrola faktur zaliczkowych zakupu i sprzedaży

+

+

+

+

Faktury wewnątrzunijne (WNT, WDT), eksportowe    

+

+

Dokumenty Tax Free    

+

+

Rozdzielnik dodatkowych kosztów nabycia    

+

+

Wielowalutowość    

+

+

Obsługa wielu magazynów  

+

+

+

Wystawianie dokumentów magazynowych (PZ, WZ, RW, PW)

+

+

+

+

Przesunięcia międzymagazynowe  MM (MW, MP)  

+

+

+

Moduł kompletacji/de kompletacji (zlecenia produkcyjne)    

+

+

Obsługa jednej kasy (wystawianie KP, KW)

+

     
Obsługa dowolnej liczby kas (wystawianie KP, KW)  

+

+

+

Moduł rejestracji zapłat (bank)

+

+

+

+

Pełna obsługa operacji bankowych (wiele kont)  

+

+

+

Rozliczenie płatności kartą płatniczą

+

+

+

+

Moduł rozrachunków z kontrahentami, pracownikami, urzędami, terminarz płatności

+

+

++

++

Współpraca z kolektorami danych, wagami elektronicznymi i innymi urządzeniami peryferyjnymi  

+

++

++

Podstawowe zestawienia (zakupu, sprzedaży, rejestry kasowe i bankowe)

+

+

+

+

Rozszerzony moduł zestawień (grafika, analizy w tabeli przestawnej)    

+

+

Moduł pozwalający na dołączanie własnych zestawień    

+

+

Prosty eksport danych do platformy księgowej

+

+

+

+

Rozbudowany moduł eksportu do systemów FK (Symfonia Finanse*, WF-FaKir**, WF-KaPeR**, RAKS Księga Handlowa***, Rewizor, Rachmistrz****)    

+

+

Prosty moduł uprawnień użytkowników  

+

+

+

Rozbudowany moduł uprawnień użytkowników    

+

+

Obsługa opakowań kaucjonowanych    

wkrótce

wkrótce

Prosty moduł ewidencji pracowników  

+

+

+

Zawiera CRM Start (prosty moduł do zarządzania relacjami z klientami)    

wkrótce

wkrótce

Biblioteka załączników (skanowanie i archiwizacja dokumentów firmy, zdjęcia produktów, inne)    

+

+

Moduł wdrożeniowy (dostęp do funkcji deweloperskich)      

+

Biblioteka modułów dodatkowych    

+

+

Konwertery danych z Optima*****, Subiekt****, WF-Mag (DOS, WIN)**, WF-Fakturka**

+

+

+

+

Praca wielostanowiskowa  

+

+

+

Praca w chmurze (Windows Azure)

+

+

+

+

Wielojęzykowowść (interfejs)

+

+

+

+

 + wariant podstawowy        
 ++ wariant rozbudowany

*) Symfonia Finanse to zastrzeżony znak towarowy firmy Sage Sp. z o.o.
**) WF-Fakturka, WF-FaKir, WF-KaPeR, WF-Mag to zastrzeżone znaki towarowe firmy Asseco Business Solutions SA
***) RAKS Księga Handlowa to zastrzeżony znak towarowy firmy Raks Sp. z o.o.
****) Subiekt, Rewizor, Rachmistrz to zastrzeżone znaki towarowe firmy Insert SA
*****) Optima o zastrzeżony znak towarowy firmy COMARCH SA

F.H.U NET-AN
Modzelewska Anna

ul. Pstrowskiego 14B/D
10-602 Olsztyn
Tel. 89 533 99 00
NIP: 739-311-48-78